zaterdag 16 mei 2009

gifts and swaps

Do you like Charlie also? I made this quilt for my BIL and SIL, they will have there 25th wedding anniversary in august. They had two Beagles, Charlie was there first dog.




Vinden jullie Charlie niet erg lief geworden. Mijn schoonzus en zwager zijn in augustus 25 jaar getrouwd, dit schilderij krijgen ze dan cadeau. Charlie was hun eerste hond. Ik heb de quilt laten inlijsten en ik ben erg tevreden met het resultaat

I also finished the CC block May.


Het mei-blokje van de CC is ook klaar, is wel erg fel geworden.



I finished my first letter for the F.R.I.E.N.D.S.-swap. This is a sneak peek of what I made for you Kaaren! I'm also having a private swap with Vikki. I'm off to my beautifull sewing room which I enjoy very much.



Ik heb mijn eerste letter van de F.R.I.E.N.D.S.-swap al klaar. Dit is een kleine tip van de sluier. Tevens heb ik een privé swap met Vikki. Ik geniet elke dag van mijn mooie naaikamertje.
Groetjes
Mai

5 opmerkingen:

Sew Useful Designs zei

Hi Mai!

I LOVE your doggy quilt - it is fantastic - what a perfect anniversary gift! :-)

The fabric you have chosen for the "sneak peek" is gorgeous! Love it! I love everything you do!

I shall be focusing on our private swap this week - very exciting!! :-)

Vikki xx

Simone de Klerk zei

Wat een schatje, de beagle! Doet me zo aan Bibi (de beagle) denken (O: Je mei maand is weer mooi geworden en ik ben benieuwd naar je hele invulling van de FRIENDS swap (O:
Een fijne week!

Cybele's patch zei

Wat heb je dat knap gedaan. Heel mooi geworden. Ben erg benieuwd naar je SWAP cadaeutjes.

Willie zei

Ik vind de quilt met de hond GEWELDIG mooi .

Kaaren zei

I'm just peeking now, Marie-Joze. And I just finished something for you too. I'll probably post some more sneak peeks later this week.

I L-O-V-E the colors!!!

You're making me very excited!