zondag 26 april 2009

Swaps, workshop and challenges

I have been busy the last few days with making a badge for the challenge of my DH. He will climb the Mont blanc with 24 firefighters for the project "Brandweer zonder grenzen". Look here for more information.
IK ben druk in de weer geweest om een badge te maken voor de uitdaging die mijn echtgenoot heeft. Hij gaat samen met 24 andere brandweermannen/vrouwen de Mont blanc beklimmen om geld in te zamelen voor de stichting "Brandweer zonder grenzen", voor meer info klik hier
I also went to a workshop to make these, they were JUMMMMIE.
Ik heb een workshop gemaakt om deze te maken, ze waren LEKKKERRRR!!!!
I also finished my PIF-present for Wendy, I can't show you because she hasn't recieved it yet. The beagle-quilt is almost finished.
Ik heb mijn PIF-kado voor Wendy klaar, ik kan het alleen niet laten zien, omdat Wendy het nog niet heeft ontvangen. De beagle quilt is naar de inlijsterij, volgende week zal hij klaar zijn.
Daarnaast heb ik me opgegeven voor 2 swaps, natuurlijk de pincushion summer swap en een F.R.I.E.N.D.S.-swap. Ze staan in mijn sidebar.
I also joined 2 swap, the pincushion summer swap and the F.R.I.E.N.D.S.-swap. Look at my sidebar.
Have a lovely sunny Sunday
Groetjes
Mai

9 opmerkingen:

CONNY zei

hoi mai,]

ze zien ok hell erg lekker out.
jamie.

groetjes conny

Yvonne aka sommeke zei

Ik zie hier een bezig bijtje!
Njammie, die taartjes!!!!

Cybele's patch zei

De badge is mooi geworden. Hen je dit voor alle deelnemers gemaakt?
Hmmm, die taartjes, zou er zo in willen bijten!

lani zei

Yummy in the tummy wish I was a neighbor of yours......

Sew Useful Designs zei

Wow Mai!
Those cupcakes look divine - too good to eat!!! :-)
You have been really busy! I love your DH logo... and wish him well with his climb! That's a big feat!
Warm wishes, Vikki x

Simone de Klerk zei

Heerlijk, die gebakjes! Wat zien ze er kunstzinnig uit. En mooi, de badge voor de klimmer! Zo draagt hij je iedere dag mee straks.
Een gezellig week!

Betsie zei

Heel mooi,,, heb je die badge op de Bernina gemaakt, of op een borduurmachine?
Het is zó netjes!

Krekeltje zei

ooh wat ziet dat er lekker en zoet uit! En wat maak je toch een mooie dingen, ik kijk mijn ogen uit op jouw blog.

Purpleflowerpatch zei

Your cakes are exquisite!!! How VERY clever you are!!