woensdag 15 april 2009

I'm going to move - Ik ga verhuizen

This is my place! I need to move, because my DH and DS will be opening there new slotcartrack here. So mom has to move. ( sorry for the mess).

Dit is mijn plekje op de zolder, waar ik heel wat uurtjes doorbreng. Maar ik moet verhuizen, omdat manlief en zoonlief hier hun slotcarbaan willen opzetten.




This will be my new space, I painted the wall and the blue boxes. My DH has to make me a beautifull table and he has to put up some shelfs. And then I have my own very very very beautifull place all for myself. The goodies on the floor will find a place in my new "room".


Dit wordt mijn nieuwe plek, ik heb de muur en de blauwe kisten geverfd. Manlief gaat nog een mooie tafel voor mij maken en hij hangt nog boeknplakken op. En dan is mijn mooie, moie, mooie ruimte klaar en hij is dan helemaal van mij. De spulletjes die op de grond staan krijgen allemaal een mooi plekje.
My bags already have a nice spot.

Mijn tassen hangen er al mooi bij .
But I did also some quilting this is the Country Calender block april. I really like the bunny especially his little tale.




Maar ik heb ook nog gequilt, dit is de Country Calender blok april. Het haasje is echt een schatje vooral zijn staartje.



This tablerunner I made for my Mom's birthday ( 30th march). She asked me to make her 2 tablerunners. The next pitcures aren't very good, it was very difficult to make a pitcure of the quilting. The fabric I used is called Beach house from moda. Mom was very pleased with the result.


Het tafelloppertje heb ik voor de verjaardag van mijn moeder gemaakt ( ze is 30 maart jarig). Ze heeft me gevraagd om er 2 te maken. De foto's van het quilten zijn niet zo heel duidelijk, maar op een of andere manier wilde het niet lukken. Het patroon is van Wendy Vosters en heet crisisquiltje. Het stof dat ik heb gebruikt is Beach house van Moda. Mam was erg blij met het tafellopertje, nu moet ik snel de tweede maken. Ze gaat aan het eind van deze maand verhuizen en dan kan ze het in haar nieuwe huisje op de tafels leggen.


I also made another bucket to show on monday, then I will be giving a workshop quilting with a sewingmachine. The butterflies are made by my mother, she is also very creative with her embroidery sewingmachine.

Ik heb ook nog een bucket gemaakt voor maandag, dan ga ik een workshop machinaal quilten verzorgen. De vlinders zijn door mijn moeder gemaakt, zij heeft een geweldige naaimachine waarmee ze borduurt.



Jennifer has designed some beautifull shabby roses, she is sharing the pattern with us. There are now 2 blocks and maybe she will share more with us, so go over and make a nice comment.
Jennifer heeft 2 hele mooie shabby roses ontworpen, bij haar op de site kun je de blokken downloaden. Er zijn nu 2 blokken maar misschien gaat ze er nog meer ontwerpen. Dus ga naar haar site om haar een complimentje te maken als je de blokken gaat downloaden.


I'm making something for my PIF-partner, next time I will give you a sneek peak. I found the tutorial on a wonderfull blog. When my pif-partner has recieved her present then I will share the blog with you where I found this great tutorial. Tomorrow I will go to a workshop how to decorate cupcakes. I will keep you posted.

Op het moment ben ik een kadootje aan het maken voor mijn Pif-partner. ik heb op een blog een prachtige werkbeschrijving gevonden. De volgende keer zal ik een klein tipje van de sluier op lichten. Als mijn Pif-partner het pakje heeft ontvangen dan zal ik de blog, waar ik deze werkbeschrijving heb gevonden, op mijn blog zetten. Morgen ga ik naar een workshop "hoe versier ik cupcakes".

Groetjes

Mai

8 opmerkingen:

Purpleflowerpatch zei

That is a beautiful tablerunner, Mai. I love the fabrics you chose!

Sew Useful Designs zei

Hi Mai!
It's always interesting to see artists studio spaces! Thanks for sharing - it looks like a really nice space! Your bags are just beautiful and so is the tablerunner you made for your mother - I'm sure she is going to be delighted!
Vikki :-)

Annemiek zei

Je bent aardig actief geweest! Wel een foto laten zien van je nieuwe quilthoek hoor! Met de kleuren en je tassen ziet het er veelbelovend uit! Succes met "verhuizen"!

Suzie zei

I think you got a very nice place as your sewing room! And so many pretty things today! I love the table runner you made for your mother! And the buckets are so cute with the butterflies, the floral print is beautiful. Have a lovely weekend!

Simone de Klerk zei

Mooie dingen, die je allemaal gemaakt hebt! De table runner voor je moeder is erg mooi geworden. En wat heerlijk om je eigen plek te krijgen.
Fijn weekeinde!

Cybele's patch zei

Wat heerlijk dat je nu definitief een eigen plek krijgt. Kun je lekker rommelen en alles laten liggen! Het lopertje voor je moeder is heel mooi geworden. Het economieblok is mijn lievelingsblok. Je krijft er zoveel verrassende effecten mee.

Sarah zei

How nice to have your own space - it helps moving actualky because you get to tidy up and re-organise stuff to make it even better! I even managed to clear out a few things!

Marie-José zei

Vanuit Costa maar meteen op je site gaan snuffelen. Mooie dingen staan op je site.
Je naamgenoot en sterrebeeldgenoot Marie-José