woensdag 1 april 2009

Give away

I found a few give aways, go check them out.

Ik heb enkele give aways ontdekt.

The first one is from Cheryl, she celebrating a new pattern release.



De eerste is van Cheryl, zij heeft een nieuw patroon uitgegeven .

The next one is from Conny. (look at 25 march)




Oh I love this one it's from Kellie, she also released a new pattern

Die van Kellie vind ik geweldig, Kellie heeft ook een nieuw patroon.


I have finished the top, but now I have to quilt it. I only do't know how. I do know that I want to frame it. This quilt will be for my BIL and SIL. They will celebrate ther 25 th weddinganniversary. Does anyone have any suggestions?
De top is klaar, alleen nog maar quilten. Ik heb alleen nog geen idee hoe. Ik wil hem wel laten inlijsten. deze quilt is voor mijn zwager en schoonzusje, zij zijn dit jaar 25 jaar getrouwd. Heeft iemand ideeën.
Look at this site Von hand zu hand, she puts links of freebies on her site.
Ga eens kijken op de site Von hand zu hand, zij zet op haar site allerlei links voor freebies.
Groetjes
Mai




5 opmerkingen:

MooZ KaartenFabriekje zei

Hoi Marie-Joze!

Ik zou de contouren van de Beagle volgen met quilten in de naad en het blauw erom heen meanderen?

Succes ermee! Leuk om zoiets te krijgen op een trouwdag!

groetjes, Monique

Kellie zei

Thanks for the lovely works & link! Good luck with the giveaway!

jolie zei

Een mooie top.. en sprekende kop.
Kan je niet adviseren wat het quilten betreft.. maar zou zelf waarschijnlijk om de hond gaan meanderen..
Succes.

Simone de Klerk zei

Leuke giveaways en wat is de beagle mooi geworden! Heeft echt het koppie van een beagle !

evonne zei

Thanks for the links to these lovely giveaways. My favourite is the one that Kellie is running. Her patterns are so gorgeous. Have a wonderful weekend. Best Wishes, Evonne xx