zaterdag 10 januari 2009

He's feeling good

He's feeling good in the snow. This is my first finished block from Country Calender BOM. I decided to make from every month a separt quilt. I have a calendar hanging in bathroom and I didn't like the pitcures above it anymore, so this is a good solution to pimp up my calender. I'm looking forward to the next month. I didn't had a change to work on my bags for my OPAM, because I was sick and in bed. My DS is outside playing in the snow and DH is doing a test for his challenge this year. He wants to climb the Mounth Blanc for a good cause. But I will tell more about it when he passes the test. So I'm home alone and I can go sit behind my sewing machine, making up for lost time.





Hij voelt zich erg lekker buiten in de sneeuw. Dit is de eerste blok van de Country calender BOM. Ik heb besloten om van elke blok een apart quiltje te maken. Op de wc heb ik een kalender hangen waarvan ik de afbeelding niet meer zo leuk vond, ik heb de quilt erboven bevestigd. Een goede manier om de kalender op te pimpen. Ik ben benieuwd naar de volgende blok. Ik heb geen kans gehad om aan mijn tassen te werken voor mijn OPAM, ik heb ziek in bed gelegen. Mijn DS is buiten aan het spelen en DH is een sporttest aan het doen voor zijn uitdaging van dit jaar. Hij wilt de Mount Blanc beklimmen voor een goed doel, maar daar vertel ik later wel iets over als hij mee mag gaan. Ik ben dus alleen en kruip zo achter de naaimachine.



I found another 2 beautifull BOM, this one is from Bunny hill. Every month will there be one new block with a basket theme.


The other one is from Gail Pan, she has BOM which has a christmas theme. Which one will I make!!??? I want to make the all, but don't have the time


Ik heb 2 nieuwe BOM's gevonden een is van Bunny hill op hun blog staat elke maand een nieuwe blok met een mandjes thema. De andere die ik gezien heb is van Gail Pan, zij heeft gedurende 9 maanden elke maand een nieuwe blok met het thema kerst. Maar welke moet ik nu gaan maken?? Het liefst wil ik ze allebei maken, maar mij ontbreekt een paar uur per dag om alles te maken.


Groetjes


Mai


6 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

Wat een leuk idee, om van iedere block een aparte quilt te maken! Je hebt erg mooie kleuren gebruikt. Ga voor Gail Pan's block! Dit neemt het minste tijd in beslag en is erg leuk om te maken. Hopelijk voel je je weer een stuk beter!

Sheri Howard zei

Hi Mai, Isn't that BOM from Bunny Hill going to be so fun? I loved that little snowman, he looked so happy to have a star, it made me smile! I am trying to visit everyone who responded to my give away, I have been so busy it is taking me some time....Happy Sewing.

Cybele's patch zei

Je sneeuwman is leuk geworden. Ik heb de mijne helemaal verprutst en heb er de brui aan gegeven. Ben nu begonnen aan de Bunny Hill mistery en hoop dat deze beter gaat.

Annelein zei

Hallo Mai,

Ik ben dus ook nieuwsgierig geworden naar jou site. De calender bom ziet er erg geslaagd uit. Leuk om zo elke maand bezig te zijn. Via jou heb ik nu ook de aanstaande bom van Guute ontdekt. Ziet er ook erg veelbelovend uit.

Ik kom zeker vaker even aanwippen.

groetjes, Willeke
http://anneleindesign.blogspot.com

Suzie zei

Your Country Calender looks very cute! I'm taking part on Bunny Hill's BOM. This is the first time I've signed for and I hope to have it finished by the end of the year!Thanks for your kind comment on my blog.

Christine zei

Your quilt looks fantastic in your calendar holder. I think it's a great idea to make 12 little quilts.
Christine