zaterdag 17 januari 2009

Bags, bags and bags

I'm a bagholic. I already made a lot of bags, which I'm proud of. This is why I want to show you my bags.


My first bag made april 2005.


The one on the rightside is mine


Gift for a cousin of my mother












This are al my bags I have made until now that I haven't shown yet. But the last bag I'm very proud of, it isn't a wearable bag, I won a first prize with it.


Mai-flower bag.



Now I'm going to make another bag ; ).


Groetjes


Mai

8 opmerkingen:

MooZ KaartenFabriekje zei

Wat een lading tassen heb je al gemaakt en allemaal even mooi!
Een vrouw kan nooit teveel tassen hebben toch?! ;-)

groetjes, Monique

Anja.M zei

Wat veel tassen zeg, er zitten wel een paar bij die ik erg leuk vind.
Kan het zijn dat de mai-flower bag bij Marij de eerste prijs won?
Dan heb ik hem in het eggie gezien.

Simone de Klerk zei

Wow, Mai, wat veel mooie tassen. En wat goed van je dat je van alles een foto hebt gemaakt. Die wit/blauwe vind ik echt heel mooi!
Knap werk hoor! Alvast een fijne week en je hoort verder nog van me (O:

mieke zei

hallo mai, hele leuke tassen zijn erbij.
geef jij patronen door, of verkoop jij patronen?
je eerste tas, lichte kleur met lang hengsel, dat lijkt me een hele handige. niet te groot, niet te klein.
groetjes miekeb

Kate zei

Very impressive! Id love to try a bag at some point, but Ive already got too many quilts on the "to-do" list.

Sonnja zei

Wat heb jij veel mooie tassen gemaakt!
Groetjes,

Sonnja & Beertje Zonn

Wendy zei

WoW! Is all I can say! Your bags are gorgeous. I know you are very proud of them. Wendy

*Marianne* zei

Hier zie ik ook veel mooie tassen staan! Erg leuk om te maken :-)