woensdag 14 januari 2009

Another finish




Yes , I finished one bag for this month OPAMC. I saw a bag in a book, but when I started to make it, it didn't work at all. So I changed the bag and I must say I love it. The fabric was already the way it is in the pitcure, so I only had to quilt it. It was a though job to attach the handles to the bag. I got stuck with my finger between the sewingmachine and the bag. It hurt!! But I love the result.


Now I'm going to make another bag for my friend C. I promised her to make a bag. I don't have a pattern for this bag, it's in my head. The front I will attach a flower, just like the Mai flower-bag (see in the sidebar).


It feels great to finish something again. Thank May Britt and Kris for this OPAMC. I feel the presure to finish something, than I can start something new : )
Groetjes



Mai

7 opmerkingen:

Guute zei

Hoi Mai, bedankt voor je blogbezoekjes. 't Was hier nogal hectisch de laatste dagen maar nu toch even tijd. Ik vind je tas geweldig mooi. En als je een beetje tassenfreak bent, moet je zeker de nieuwe "Anna" kopen. Er staat een hele mooie op de cover.

Christine zei

Your bag is lovely. Hope your finger is okay. That sounds a bit scary.
Christine

Simone de Klerk zei

Mooie tas, mooie kleuren! En weer prachtig gequilt!

Robyn zei

Mai, your bag is truly lovely and looks very handy too! Clever girl! :c) I love your little Owl..so cute.
Thanks for stopping by and saying hello...I'm glad you popped in!
hugs
Robyn xx

PS How is your finger? Ok?

evonne zei

Hello Mai, Your bag looks lovely and I love the option of a long handle. I hope your finger isn't too sore. Best Wishes Evonne xx

willie zei

Wat zijn ze mooi,er zitten weer een paar bij om te watertanden. Ik heb de delftsblauwe geknipt liggen ,maar ik moet zeggen dat ik die erg moeilijk vind.
Wat voor vulling heb jij er in .
Groetjes Willie

Anoniem zei

leuke tas(sen) ik ben nog steeds op zoek naar 'de tas'en ik denk dat ik er een zelf moet gaan maken. Als ik die van jou zien jeuken mijn vingers!!
Groetjes Annette