woensdag 3 december 2008

Weer een tas klaar!

Alweer een tas klaar, helaas is het niet de beste foto. Het hengsel moet ik nog bestellen. Ik wil graag een zwart leren riem met musketonhaken. Het patroon is van Nicole, het patroon heet de Teardrop.

I have finished a purse again, it's not the best picture. I have to order my handle. I want a black leather belt with swivels. The pattern is from Nicole, the pattern is called Teardrop.

Morgen heb ik weer een bee bij handwerkzaak Marij en dan krijg ik de prijs die ik gewonnen heb met mijn Mai-bag.

Tomorrow I will go to the bee at Handwerkzaak Marij and than I will get my prize I won with my Mai-bag.

Groetjes

Mai

4 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

Wow, wat ontzettend knap, zo'n tas. Ik ben benieuwd wat je gewonnen hebt! En de link is goed gelukt! Veel plezier vandaag bij de bee (O:

Chantal zei

Wat een prachtige tas . Ik had gisteren per toeval de site gevonden van Nicole . Er staan mooie tassen op . Ooit wil ik ook wel eens een tas maken maar eerst nog wat oefenen .

willie zei

Marie-Joze, wat mooi zijn die tassen van je.
Ik ben er gewoon een beetje jaloers op .
Echt super mooi.
Groetjes Willie

Dorry zei

Hallo Marie-Jose',

Wta een leuk tasje! Hoe was het werken met de versteviging? Werkte het prettig?

Groeten,

Dorry
www.quilt-it.nl