maandag 22 december 2008

Tas klaar en speldenkussentjes

Net op tijd heb ik de tas voor mijn moeder klaar. Ze krijgt hem met kerst. Het is een tas met van binnen genoeg vakjes en musketonhaak om de sleutels aan te hangen. Ik denk wel dat ze hem leuk zal vinden. Ze vindt altijd alles mooi wat ik maak. Ze is zelf een erg creatief persoon. Ze maakt poppen en maakt mooie borduursels met haar naaimachine.

Just in time I finished the bag for my mother, she will get it for christmas. The bag has inside a swivel for the keys and little compartments. I think she will like it, she likes almost everything I made. She is also very creative. She makes dolls and makes stitcheries with her sewingmachine




De volgende tas ligt al klaar om gequilt te worden. Ik heb deze stof bij The Log cabin in Hillesberg gekocht, ik moet het alleen nog doorquilten. Wordt vervolgd...........

The next bag is ready to be quilted. I bought this fabric at a local quiltshop The Log Cabin in Hillesberg, it needs anly to be quilted. To be continued................





Mijn quiltvriendinnen heb ik verrast met een klein speldenkussentje, ze zijn gemaakt van de dop van de melkfles. Ik kwam het patroon ergens tegen op een blog.

I made little pincushions for my quiltfriends, they are made from the lid of the milkbottle. I found the pattern some time ago on a blog


Ik heb wat met speldenkussentjes, inmiddels heb ik al een hele verzameling. Dit is het grote gedeelte van mijn verzameling, daarnaast heb ik er ook nog 3 in gebruik.
I like pincushions, I collect them. This is a big part of my collection. I also have 3 pincushions in use.



Groetjes


Mai

4 opmerkingen:

MooZ KaartenFabriekje zei

Wat is je tas prachtig geworden!!!Ik weet wel zeker dat je moeder daar erg blij mee is! Het lijkt me wel eens een uitdaging om me aan zoiets te gaan wagen.
En wat een lieve speldenkussentjes heb je gemaakt.

groetjes, Monique

Anoniem zei

Wat een mooie tas, en de kleuren zijn ook al zo mooi, ik vind hem prachtig!!!
Mag ik vragen waar het patroon te koop is, of waar het in staat?
Het is een geweldige tas, die zou ik graag willen maken!

groetjes van Betsie!

Cybele's patch zei

De tas is mooi geworden en je moeder zal daar zeker lij mee zijn. Die kleine speldenkussentjes zijn droppies. Ik kwam ze van de week ook ergens op internet tegen.

Simone de Klerk zei

Wat en prachtige tas voor je moeder! Ik ben ook heel benieuwd naar je andere tas. Wat schattig, die speldenkussentjes voor je vriendinnen. Lucky them! Jammer dat de foto niet vergroot kan worden. En je hebt al een aardige speldenkussentjesverzameling opgebouwd. Iets om voor je te onthouden ...