dinsdag 30 december 2008

Pay it forward

Op de site van Simone staat een oproep om mee te doen aan Pay it forward. Ik vind dit een heel goed idee en heb daarom besloten om mee te doen.





Het idee is gebaseerd op het de film Pay it forward. Het idee hier achter is als jij iets geeft, zonder dat je daar iets voor terug verwacht, je geeft iets door in de hoop dat de mensen die iets van je krijgen dit ook weer voor anderen doen. Maar er zijn een paar regels.

1. De eerste 3 personen die met mij meedoen krijgen voor 1-1-2010 een handgemaakte kado.

2. Deze dames zetten deze oproep op hun blog en maken een kado voor de eerste 3 personen die met hun meedoen.

3. Zet het logo bij jullie op de blog.

Ik heb al een kado in mijn hoofd zitten en het wordt iets wat ik veel en vaak maak en wat ik ook redelijk goed kan. Graag wil ik weten welke kleuren je het mooiste vindt.

I made a promise on the blog of Simone. I joined her Pay it forward and this are the rules. It’s the Pay It Forward Exchange. It’s based on the concept of the movie Pay it Forward where acts and deeds of kindness are done without expecting something in return, just passing it on, in the hope that the recipients of the acts of kindness are passed on.
So here’s how it works. I will make and send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment to this post on the blog requesting to join this PIF exchange. It will be sent to you within 12 months.
What YOU have to do in return, is pay it forward by making the same promise on your blog.

The present will be something I make alot and often. So read my blog and you will know what I mean. Please let my know your favorite colours.

Groetjes

Mai

2 opmerkingen:

Wendy zei

I would love to do your pay it forward. My email is stitchduchess2@yahoo.com.

CrochetnQuilt zei

I would like to join in the PIF exchange. You have a great blog! My favorite color is blue. Thanks.