zaterdag 6 december 2008

Mijn prijs

Donderdag ben ik naar de Bee geweest en heb mijn prijs die gewonnen had met mijn Mai-flower bag, in ontvangst mogen nemen. Het zijn 15 Fat quarters in de kleuren zwart en grijs. Ik ben erg blij met mijn prijs.







Thursday I went to the Bee and I recieved my prize I won with my Mai-flower bag. It were 15 Fat quarters in colors black and grey. I'm very happy with my prize.


Vandaag gaat mijn DH verder met de verbouwing van de zolder, hij gaat hier een mooi plaatsje voor mij maken, waar ik met mijn hobby aan de slag kan. Op het moment heb ik een kleine tafel op de zolder staan, waar mijn naaimachine en snijmat op ligt. Maar waar mijn tafel nu staat willen mijn DH en DS hun racebaan opzetten, dus ik moet schuiven. Maar daarvoor krijg ik op deze plek een mooi buro. Ik zal jullie op de hoogte hopude van de vorderingen.

Today will my DH will continue with the renovationof the attic, he's going to create a lovely place for me. At this moment I have a small table where my sewingmachine and cuttingboard are laying on. But where my table is, is the place where my DH and DS want to build there slotcartrack, so I've to move. This will be my new spot. I will keep posted about the progress


Groetjes

Mai

2 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

Wat fijn, dat je een eigen plekje krijgt. Lijkt me heerlijk, de spulletjes gewoon te laten liggen!
Mooie stofjes! Is de Black and white challenge niets voor jou? http://bwquiltchallenge.blogspot.com/ Fijne zondag(O:

Cybele's patch zei

Marie Jozé, je hebt die prachtige stofjes ook echt verdiend. Weet je al wat je ervan gaat maken? Een van onze bee-leden heeft de publieksprijs gewonnen. Wij hadden dus ook wat te vieren.