dinsdag 9 december 2008

Kerstkadootjes

Dit is het voorpand van mijn volgende tas, hij moet voor kerstmis klaar. Het is een kerstkado voor mijn moeder ( ze kijkt nog niet op deze site). Vanmiddag ga ik het achterpand maken, dan nog de binnentas en afwerken en er is weer een tas klaar. Dan nog maar 9 tassen te gaan.


This is the front of the bag I'm making for my mother, it has to be finished before christmas. It's her christmaspresent (she does'nt look at this site yet). This afternoon I will make the back of the bag. Than the inside of the bagand put everything together and the bag is finished. Then I only heve to make another 9 bags.




Ik heb inmiddels alle kerstkodootjes in huis. Kerstkaarten heb ik nog niet geschreven, daar ben ik dus weer erg laat mee, ook moet ik nog 2 pakketjes op sturen. Een pakketje gaat naar de peettante van mijn DS, zij woont in the U.S.A. Zij krijgt een mooie tas van ons (tas is wel door mij gemaakt).

I have bought al the christmas presents. But I didn't write the christmascards, I'm a little late with that, also I have to send to package. One package will go to the Godmother of my DS, she lives in the U.S.A. She will get a nice bag from us ( made by me).






Daarnaast doe ik ook mee aan de Christmas spirit swap van Wildcraft Farm, mijn swappartner is Simone. Ze heeft op haar site al sneek peeks laten zien van haar kadootje voor mij, dus ik ben supernieuwsgierig wat zij mijn gaat geven. Haar kadootjes heb ik ook al klaar en zijn klaar om te verzenden. Ik hoop natuurlijk dat ze de kadootjes leuk vindt.


Also I joined a Christmas spirit swap hosted by Wildcraft farm, my swappartner is Simone. She has put 2 sneek peeks on her weblog of the gift she's making for me, so I'm supercurious. Her presents are also ready to be send of. I hope she likes them


Groetjes

Mai

2 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

Zijn die cadeautjes voor mij ??? Wat leuk. Morgen maak ik jouw cadeaus af (O: Dochter lief vond eigenlijk dat ik het niet mocht weggeven. Dus ga ik voor haar voor Kerst ook nog maar aan de slag! De tas voor de peettante van je zoon is ook weer erg mooi. Je hebt enorm veel talent. Kun je niet eens een cursus tassen maken geven? De eerste klant heb je al (O:
Succes met de tas van je moeder. Ik ben daar ook heel benieuwd naar!

Cybele's patch zei

Leuke tas voor de peettante. En die voor je moeder lijkt weer heel apart te worden. Weet je zeker dat ze niet op je blog kijkt?