maandag 1 december 2008

Een nieuw begin

Ik was niet tevreden met de lay-out van mijn vorige blog en omdat ik geen techneut ben ( kreeg het niet meer aangepast). Ben ik helemaal opnieuw begonnen. De vorige blog vond ik erg rommelig, maar ik heb inmiddels enkele dingen geleerd. Vandaar dat ik opnieuw begin.


I wasn't satisfied with the lay-out of my previous blog, so I started all over again. It was messy, but I learned a few things. That's why I started a new blog.


Tas Marij


Dit is een van mijn laatste tassen die ik gemaakt heb, die heb ik in opdracht van Handwerkzaak Marij gemaakt. Het was erg leuk om te doen. Inmiddels heb ik weer een tas klaar, maar die kan ik niet laten zien omdat het een kadootje voor iemand is die deze blog wel eens leest ( ik zal later een foto plaatsen). Vanavond leg ik de laatste hand aan een tas, waar ik op dit moment mee bezig ben (foto volgt).

This is one of my latest bags I made, I made this by order of Handwerkzaak Marij ( local quiltshop). I finished another bag but I can't show it yet, because the person who will recieve this bag sometimes reads my blog. I will show the photo later). Tonight I will finish another bag.


Nu hoef ik nog maar 10 tassen te maken, 4 grote quilts en nog wat kleine projectjes af te maken.
I only have to finish 10 bags, 4 large quilts and a number of small projects



Afgelopen vrijdag hebben ik een surpriseavond met mijn collega's gehad, dit had ik gemaakt.

Last friday I had a Sinterklaasevening (the dutch Santa claus) with my co-workers, this is what I made for a present.







Groetjes


Mai


5 opmerkingen:

Dutch scraps zei

Wat en enige tas, ik ben gek op tassen.
Succes met je weblog, ik heb er ook een maar doe er veel te weinig mee.
Inge S.

Marga (MarPie) zei

Leuke tas, ben zeer benieuwd naar de andere tas , moet de lijst nog voor 31 december, (nu komt het) dit jaar klaar zijn?
Succes met alles.

Debby zei

Leuke nieuwe blog! Ik zal regelmatig even komen kijken.

Groetjes Debby
www.quiltstyle.blogspot.com

Cybele's patch zei

Prachtige tas heb je gemaakt. Ben benieuwd naar de andere. Wilde het met je lay out echt niet meer lukken?

Simone de Klerk zei

Over bezige bij gesproken! Je hebt nog heel wat projecten op je lijst. De tas is prachtig. Ongelooflijk! I verheug me op de foto van je volgende tas.
Leuk dat je opnieuw begonnen bent met je blog. Dat pas tdan beter bij je. Ik zet je bij mijn favorieten! Fijne dag (O: