zondag 21 december 2008

Christmas spirit swap

Ik heb meegedaan aan de christmas spirit swap van Wildcraft Farm. Hierbij was ik gekoppeld aan Simone. Ik heb van haar een paar hele leuke dingen gekregen. Een heel mooi naaldenetui van Cinderberry, een speldenkussen (ik spaar speldenkussentjes), 2 hartjes en heel mooi lief quiltje met een stitchery erop. De stitchery van het quiltje als van het naaldenetui is met zulke kleine en fijne steekjes gemaakt. Ik kreeg het op de dag dat ik het echt goed kon gebruiken.

I joined the Christmas spirit swap hosted by Wildcraft farm. My swappartner was Simone. I recieved a nice package with the mail. She made my a little quilt with a very pretty stitchery, I recieved also a pincushion ( I collect pincushions), 2 hearts and a needle case with a stitchery by Cinderberry. The stitchery is made with such a small stitches. And it arrived when I needed some cheerring up





Voor Simone heb ik de volgende items gemaakt een tas, een klein etui met naaigarnituur en voor haar dochter een sleutelmapje. Ze was hier heel erg blij mee. Ik vind het heerlijk om mee te doen aan swaps.

I made the following items for Simone a bag, a little sewing bag with some sewingaccessories and for her daughter a keychain. She loved what I made for her. I love to join swaps.






Deze quilt heb ik een aantal jaren geleden gemaakt, hier hang ik elk jaar mijn kerstkaarten aan. Ik heb inmiddels wel al meer kaarten eraan hangen.

This quilt was made several years ago, every year I hang my christmascards on it.




De tas van mijn moeder is bijna klaar, ik zal morgen en foto plaatsen.
I almost finished the bag I'm making for my mother, I will post a picture tommorrow.

Groetjes


Mai



1 opmerking:

Annemiek zei

Mmmmm speldenkussentjes! Verslavend he! Je moet je maar ns aanmelden bij "crazyforpincushions" van Yahoo. Kun je je hart ophalen!